سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر باتری تبلت دل

باتری تبلت دل یک بخش سخت افزاری از این دستگاه است که پیدایش ایراد در آن خیلی عجیب و دور از ذهن نیست. این بخش از تبلت دل وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای روشن شدن دستگاه بدون نیاز به اتصال به منبع برق را دارد. ساختار باتری تبلت دل همانند ساختار بسیاری از باتری های دیگر کمی پیچیده و شاید گاهی ترسناک باشد؛

اینکه می گوییم ترسناک به این دلیل است که خرابی باتری تبلت دل و بی توجهی به این موضوع و اصرار به استفاده از یک باتری خراب و باد کرده، عواقب بدی به دنبال خواهد داشت که ممکن است برای شما دور از ذهن باشد، اما امکان پذیر و قریب الوقوع است. در هر صورت توصیه اکید و اول در این است که تعمیر باتری تبلت دل را هرگز پشت گوش نیاندازید و در اسرع وقت از طریق تعمیر یا تعویض باتری تبلت دل مشکلات وابسته به آن را حل کنید.

تعمیر باتری تبلت دل


تعمیر باتری تبلت دل

برای تعمیر باتری تبلت دل می توانید با اقدامات اولیه شانس خود را برای بازگشت سلامت این بخش مهم از تبلت دل را امتحان کنید.

استفاده از روش شوک به باتری تبلت دل

اگر باتری دستگاه شما به طور کلی شارژ نمی شود، این روش را امتحان کنید؛ می توانید با استفاده از یک سیم USB و اتصال آن به قطب های مثبت و منفی باتری این روش را انجام دهید، اما توصیه می کنیم به دلیل بروز خطرات احتمالی انجام این روش را بر عهده یک تعمیر کار بگذارید.

استفاده از روش شارژ و دشارژ

اجازه دهید شارژ باتری تبلت دل کاملا خالی شود. سپس آن را به مدت 48 ساعت کامل به برق متصل کنید تا کاملا پر شود. انجام ماهیانه این کار، می تواند موجب حل مشکل باتری دستگاه شما شود.

تعویض باتری تبلت دل

در نهایت اگر روش های بالا برای تعمیر باتری تبلت دل موثر واقع نشد، پیشنهاد ساده تری روی میز می گذاریم و آن تعویض باتری است. البته توجه کنید که باتری جایگزین را از یک مرکز معتبر و مجاز تهیه کنید.

روش لحیم کاری

این روشی تخصصی است که تنها از عهده یک تعمیر کار متخصص و مجرب بر می آید؛ تاکید می کنیم یک مرکز معتبر و یک متخصص ماهر و مجرب؛ زیرا در غیر این صورت آسیب های جدی به دستگاه وارد خواهد آمد.

 معرفی یک نرم افزار برای تعمیر و بهینه سازی باتری تبلت دل

نرم افزار Repair Battery Life PRO به عنوان یکی از برترین و قدرتمند ترین ابزارهای تعمیر و بهینه سازی باتری اندروید  و تبلت دل معرفی شده است. به کمک این نرم افزار می توانید جان تازه ای به باتری تبلت دل بدهید و تا 70 درصد کارایی باتری تبلت خود را ارتقا ببخشید.

اگر باتری تبلت دل  شما قدیمی و معیوب است یا ناچارید هر روز دستگاه خود را شارژ کنید، استفاده از نرم افزار Repair Battery Life PRO بهترین گزینه برای رفع عیب باتری تبلت قبل از تعمیر و تعویض خواهد بود. به کمک تکنولوژی بی نظیر این نرم افزار قسمت های معیوب باتری تبلت دل شناسایی و ترمیم می شود.

این نرم افزار یکی از برترین ابزارهای بهینه سازی باتری است که می تواند با تنظیم تبلت دل برای مصرف باتری کمتر ، میزان هدر رفت و مصرف بی رویه انرژی باتری را کاهش دهد. این نرم افزار روی اندروید 2?3 به بالا نصب می شود.

قابلیت های نرم افزار Repair Battery Life PRO :

  • تنظیم تبلت دل برای استفاده بهینه و کمتر از باتری
  • قابلیت بستن نرم افزارهای پر مصرف و غیر ضروری در تبلت دل
  • کاربری ساده
  • افزایش کارایی باتری تبلت دل  به کمک استفاده مداوم از این نرم افزار

تعمیر تبلت دل

تبلت یک نمونه از محصولات دل است که هر آن ممکن است از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به تعمیر و ترمیم داشته باشد. در تعمیرگاه تخصصی تعمیرات تبلت دل می توانید همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت دل را با کارشناسان ما در میان بگذارید و مطمئن باشید با عیب یابی و ریشه یابی دقیق و اصولی، مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

مهارت و تجربه و استفاده از امکانات برتر، فاکتور های تعیین کننده ای در تعمیر تبلت دل هستند که در این مرکز تخصصی به راحتی یافت می شود.